2013. február 23., szombat

1.rész

Sziasztok!


Meghoztam a történetem első részét, remélem tetszeni fog.Arra kérlek titeket, hogy írjatok komit visszajelzésképpen, mert jó lenne tudnom, hogy mit gondoltok a részről, köszönöm :)
 
Ahh, nem hiszem el. Már fél órája állok a paddock bejárata előtt, de a biztonsági őr egyszerűen nem enged be...Azt hiszem jobb ha felhívom Kimit...
-Sziaa húgi, merre vagy? -szólt a telefonba egy vidám hangú Kimi
-A paddock előtt, de a biztonsági őr egyszerűen nem akar beengedni. Gyere már ide Kimi -néztem mérgesen a pasasra, de ez se hatotta ma.
-Máris megyek. -mondta majd ki is nyomta.
-Kimi? Mint Räikkönen? Jó vicc édes -nézett rám szánakozva  a pasas.
Már majdnem beolvastam neki, mikor megjelent Kimi, a biztonsági őr tátott szájjal bámulta.
-Lena, de jó újra látni -ölelt meg majd adott 2 puszit
-Téged is, bátyus -direkt hangsúlyoztam ki a bátyus szót
-Menjünk -indult meg Kimi, én még gyorsan rávigyorogtam a hitetlenkedő biztonsági őrre majd követtem.
-Na és milyen volt Mexikó? -kérdezte miközben sétáltunk
-Jó volt, sok tapasztalatot szereztem -mosolyodtam el -De a jóból is megárt a sok, most egy ideig a te idegeidet fogom feszegetni -vigyorogtam rá
-Hogy ennek én mennyire örülök... -morgott egyet, majd ő is elnevette magát
Megérkeztünk a Lotus boxához, majd bementünk. Kimi intett az embereknek, én meg szótlanul követtem


-Hé Kimi, voltál interjút adni? -lépett hozzánk egy fickó papírokban temetkezve.
-Mark, be akarok mutatni neked valakit. -szólt hozzá Kimi mire felnézett és rám szegezte tekintetét
-Mark, ő itt a húgom Lena, Lena ő itt a versenymérnököm Mark Slade -mutatott be minket egymásnak
-Örvendek -nyújtottam a kezemet amit mosolyogva elfogadott.
-Én is örvendek. Nekem most sietnem kell, de majd még összefutunk, viszlát -intett majd rohant is
-Gyere, menjünk be a szobámba. -indult el Kimi, én meg követtem, egy kicsi szobába vezetett, egyből lehuppantam a kanapéra
-Na de mesélj, mért is hagytad ott Mexikót? -nézett rám kíváncsian Kimi -Mert azt nem veszem be, hogy honvágyad volt..
-Utálom, hogy ennyire ismersz.. -morogtam mire elmosolyodott -Lényegében annyi, hogy volt egy kis összezördülésem Carlossal...és jobbnak láttam eljönni -mindezt lehajtott fejjel mondtam, nem akartam a szemébe nézni közben
-Mi volt az?
-Hagyjuk, nem lényeg.
-Jól van, békén hagylak, de ezt egyszer meg fogjuk beszélni -nézett rám komolyan mire bólintottam.
-Na és milyen újra a száguldó cirkuszban lenni? -váltottam témát majd egy hosszú beszélgetést folytattunk.


A Lotus büféjében ültem, ugyanis Kiminek készülnie kellett a szabadedzésre. Azt mondta, majd küld valakit, hogy szórakoztasson, de azt nem mondta, h kit...A jeges teámat szürcsöltem mikor egy ismerős hangot hallottam amint a nevemet kiabálja.


-Lena, szia kicsilány -ölelt meg Kimi edzője, Mark
-Mark -örültem meg neki -de jó téged látni. Hogy vagy?
-Jól, csak a testvéred sokszor kikészít, de még bírom a strapát -mondta mire mindketten elkezdtünk nevetni -És veled?     Nem volt jó Mexikó?
-Dehogyisnem, csodás volt...de már ideje volt hazajönnöm
-Helyes, én örülök neked. Na mi lesz, jössz nézni a szabadedzést? -nézett rám Mark mire hevesen bólogatni kezdtem és mentem utána.
Leültünk két székre, kaptunk fülest és néztük az első szabadedzést.
Ahhoz képest, hogy ez volt az első szabadedzése mióta Kimi visszatért egész jó eredményt ért el, 9. lett. Mikor vége lett a szabadedzésnek Kimi ment is interjúkat adni, épp annyi ideje volt, hogy megöleljen aztán már rohant is. Kint sétálgattam a boxok között mikor megláttam Kimit, egy sráccal jött és végig vigyorogtak. Mikor odaértek hozzám akkor esett le, hogy akivel jött az nem más mint Sebastian Vettel..

-Kimster, nem is mondtad, hogy egy ilyen gyönyörű barátnőd van -mosolygott rám Vettel, mire vigyorogni kezdtem.
-A barátnője? Neki? Jó vicc volt -nevettünk fel mindketten, amit nem értett a kölyök.
-Sebas, ő nem a barátnőm. Bár, abban igazad volt, hogy gyönyörű. Ő az én kishúgom Lena. Lena, ő itt a kölyök, Sebastian Vettel -magyarázta Kimi, mire Vettel döbbent arccal nézett rám
-A húgod?? Neked van egy húgod? Nem is tudtam..Azt hittem, hogy csak Rami a tesód.
-Nem kérdezted kölyök. -vont vállat Kimi
-De mégis hogy?? Hiszen évek óta ismerlek Kimi, voltam is nálatok, de ez.... -mondta még mindig döbbenten a német
-Tudod Lena Mexikóban tanult már egy ideje, és nagyon ritkán jött haza. És azért tudnak róla csak kevesen, mert meg akartam védeni őt a sajtótól. Mi igazából csak féltesók vagyunk Lenával.
-Féltesók? Hogy hogy?
-Nem ugyanaz az édesanyánk -szólaltam meg én is -De hagyjuk már ezt a jó kis csevejt és üljünk le enni valamiit -néztem szépen a fiúkra mire elkezdtek nevetni, de azért belementek.
A Lotus boxa előtt volt egy asztal, pár székkel, oda ültünk le, mert Sebastian nem jöhetett be a Lotushoz.
-Na és mond csak Lena, mit tanultál Mexikóban? -kérdezte Sebastian
-Rendezvény szervezést, és újságírást. -mondtam két falat között
-És hogy hogy eljöttél onnan?
-Kölyök, ne faggasd már a húgomat -mentett ki Kimi, mire vetettem rá egy hálás pillantást
-Nem is faggattam -emelte fel kezeit védekezésképpen a német -Én csak kíváncsi vagyok.

-Sebastian! Te végig itt voltál?! -jött közelebb egy szőke srác, ránézésre megállapítottam, hogy ő is finn
-Nyugi már Heikki, csak beszélgetni jöttem -védekezett Sebi
-Készülnöd kellene a szabadedzésre, és nem beszélgetni -nézett rá mérgesen a srác -Szia Kimi
-Szia Heikki -fogott vele kezet tesóm
-Azt hiszem téged még nem ismerlek -fordult felém a srác -Heikki Huovinen, Sebastian személyi edzője
-Szia, Lena Räikkönen -mutatkoztam be neki, mire ő is úgy reagált mint a német
-Räikkönen?? Akkor te, ő... -nézett először rám, majd Kimire, mi meg elröhögtük magunkat, eléggé vicces volt
-Igen, Räikönnen. Kimi húga vagyok -mosolyogtam rá, mire leült
-Nem is tudtam, hogy van egy húgod -nézett Kimire mire ő nevetve megvonta a vállát
-Nyugi Heikki, én is így reagáltam -veregette meg a vállát Sebastian
-Ha jól sejtem lesz még pár ember akik így fognak reagálni, jól sejtem? -néztem Kimire mire ő bólogatott -Nagyszerű....
-Na mind1. Mond csak Heikki, jól sejtem, hogy te finn vagy? -fordultam a fiú felé
-Igen, és gondolom te is. -mosolyodott el.
-Igen. Habár csak félig. Félig finn vagyok, félig német -magyaráztam mire Sebastian odakapta a fejét
-Német? Te is német vagy?
-Igen Sebastian.
-Na de jó, ennek örülök -mosolygott rám. Azta, még csak most vettem észre, hogy milyen szép a mosolya...
-Seb, szerintem ideje mennünk -állt fel Heikki, majd Sebastian is
-Rendben. Majd még beszélünk -fogott kezet Kimivel, nekem meg adott 2 puszit -Gondolom veled is -bólintottam, mire elmosolyodott és elindult a finnel
A második szabadedzésen sajnos nem sikerült előrébb jönnie Kiminek, sőt, eléggé visszaesett, a 18. helyre. Láttam Kimin, hogy ezt nem így tervezte, biztatásképp megöleltem, mire rám mosolygott és elindult interjúkat adni.
Ma már nem volt több szabadedzést, ezért miután Kimi végzett az interjúkkal még egy kicsit beszélt a mérnökével, aztán elindultunk a szállodába. Mivel én már korábban kivettem egy szobát arra indultam. Kimivel megbeszéltük, hogy vacsoránál találkozunk, addig alszok egyet....

-Mindjárt megyek Kimi -szóltam bele álmosan a telefonba mire az én drága testvérem elnevette magát.
Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból, felvettem egy rövid nadrágot, egy toppot, és a papucsomat, majd a kulcsommal a kezemben elindultam vacsizni.
Mikor leértem eléggé megdöbbentem, ugyanis az étterem tele volt Forma1-es csapat embereivel. Nem csak a Lotus szállt meg itt ahogy látom, hanem a Red Bull, a McLaren és a Mercedes is. Megráztam a fejemet majd beléptem az ajtón. Szinte minden szem rám szegeződött, éreztem a tekintetüket. Nem értették, hogy ki vagyok. Kaptam néhány elismerő pillantást a férfiaktól, amin mosolyognom kellett. 

-Na végre, ideje volt hogy felkelj -nézett rám Kimi mikor leültem mellé
-Kimi, ne kötekedj, sokat repültem, hogy idejöjjek -néztem rá csúnyán mire elmosolyodott
-Jól van húgi, nem piszkállak. Inkább egyél. -intett a fejével a svédasztal felé, mire felálltam és megnéztem a kínálatot.
Fogtam egy tálcát és pakoltam rá sok finomságot. Tudtam, hogy Kimi meg fog ölni a szemeivel, ugyanis ő ilyet nem ehet.
De ahogy láttam nem csak ő, hanem a teremben tartózkodó összes pilóta így nézett rám. Mosolyogva leültem az asztalhoz, és láttam Kimi tekintetén, hogy elértem a célomat.
-Lena...ezt most direkt csinálod igaz?
-Mire gondolsz Kimi? -játszottam az értetlent, majd megfogtam a hamburgeremet és beleharaptam -Hmmm, hogy ez milyen finom. Kérsz Kimi? -nyújtottam felé a kaját, mire dühösen nézett rám -Jaa tényleg, te ilyet nem ehetsz...hát, kár. -mondtam szomorú hangon majd tovább falatoztam. Ártatlan arccal néztem Kimire, de belül vigyorogtam. Az asztalnál ülök viszont már szakadtak a röhögéstől, kivétel nélkül mindenki nevetett csak Kimi nem
-Lena, ezért még kapsz -fenyegetett meg drága bátyám majd tovább piszkálta a kecske tápot amit ennie kellett.
Vacsora után hamar elköszöntem és mentem a szobámba aludni, hulla voltam....
Reggel kipihentem ébredtem. Nyújtózkodva ültem fel, majd hirtelen eszembe jutott, hogy ma reggel szabadedzés, gyorsan az órára néztem és láttam, hogy elkéstem...Fél óra sincs a szabadedzés kezdetéig. Gyorsan berohantam a fürdőbe, lezuhanyoztam, felvettem egy farmert és egy pólót, majd felraktam egy alap sminket és rohantam is.
A biztonságiak most szerencsére beengedtek, így tudtam rohanni a Lotus boxa felé. Csakhogy amilyen béna voltam nekimentem valakinek, aminek köszönhetően konkrétan rá estem az illetőre.
-Jajj kérlek ne haragudj...Sebastian? -kezdtem el magyarázkodni, mikor rájöttem, hogy a kicsi német volt az akinek neki mentem
-Szia Lena -vigyorgott mint a vadalma -Mond csak, szereted a pasikat ledönteni a lábukról? -nézett rám kaján mosollyal
-Sebastian, ne álmodozz -kacsintottam rá, majd felálltam és leporoltam magam. -Tényleg sajnálom, hogy neked mentem
-Semmi baj Lena. De viszont engesztelésképpen eljöhetnél velem egy kávéra
-Bocsi, de nem szeretem a kávét.
-Én se -vigyorodott el, ami engem is mosolygásra késztetett -Akkor mit szólsz egy vacsihoz, este?
-Nem is tudom Sebastian...holnap futam meg minden..
-Naa kérlek -nézett rám kiskutya szemekkel aminek nem tudtam ellenállni
-Rendben, elmegyek veled vacsorázni.
-De jó, köszi Lena. Akkor este 8-kor találkozzunk a hotel halljában. Most mennem kell, mert engem kinyírnak, de később látlak, szia -adott egy puszit az arcomra majd elrohant
Bolond német....valamiért tetszik a viselkedése, nem tudom megmagyarázni, hogy miért, de egyszerűen vonz az egész ember...
Az első utam a büféhez vezetett, kértem egy szendvicset, gyorsan megettem, majd megkerestem Markot, hogy együtt nézzük az időmérőt.
Kimi 12. lett, de mégse volt csalódott. Mosolyogva jött felém.
-Szia húgi, reméltem hogy ideérsz. -huppant le mellém
-Bocsi, hogy késtem, de kicsit elaludtam.
-Semmi baj. Na én megyek interjúkat adni, aztán elemezni Markkal...sajnálom, hogy nem lehetek veled -nézett rám bűnbánóan
-Semmi baj Kimster, majd ha vége a futamnak lesz időnk együtt lenni -mosolyogtam rá
-Köszi húgi, na én rohanok szia -gyorsan adott egy puszit az arcomra majd elrohant

Amíg Kimi elemzett Markkal én a szerelőkkel ismerkedtem. Jól elszórakoztattak, látszott rajtuk, hogy erős köztük a csapategység. És a humoruk se rossz, már fájt a hasam a sok nevetéstől mikor jött Kimi mérnöke Mark, és rájuk szólt hogy dolgozzanak. Jobbnak láttam ha nem zavarom őket, és elfoglaltam a szokásos helyemet. Az utolsó szabadedzés sajnos nem sikerült jól...Kimi 18. lett.. Nem lehetett Kimin érzelmeket látni, de én tudtam, hogy csalódott...fáradtan rám mosolygott és ment interjúkat adni.
-Kimi, ne legyél letörve, ez még csak az első futamod -vigasztaltam már a hotelban
-Tudom húgi, pozitívan állok a dolgokhoz.
-Helyes. Már ennyi az idő? -néztem az órámra, majd felálltam az ágyról -Kimster, nekem mennem kell.
-Mégis hova? -nézett rám gyanakodva Kimi
-Meghívtak vacsorázni.
-Igen? Mégis ki?
-Ha annyira tudni akarod Sebastian Vettel.
-A kölyök? Sejtettem...Na menj húgi, holnap beszélünk -mosolygott rám majd bekapcsolta a tv-t és elkezdte nézni.
-Öö okéé. Szia Kimi. -furcsáltam, hogy nem lett mérges, de most nem foglalkoztam vele, átrohantam az én szobámba, majd gyorsan elkészülődtem

Pontban 8-kor léptem ki a liftből és elindultam a halba. Sebastian már ott állt. Jól nézett ki.
-Szia Lena -adott egy puszit mikor odaértem -Mehetünk?
-Szia, ahha -bólintottam majd elindultunk a parkoló felé és beszálltunk Sebastian kocsijába.

Pár perc kocsikázás után megérkeztünk egy hangulatos étteremhez. Sebastian nagyon figyelmes volt, kinyitotta nekem a kocsi ajtaját, majd az étteremnél is előre engedett, imponált nekem ez a viselkedése.
Rendeltünk, majd elkezdtünk beszélgetni.
-Gyönyörű vagy -bókolt ami bevallom nagyon jól esett
-Köszönöm, te is jól nézel ki Sebastian
-Kérlek, hívj Sebnek. A Sebastian túl hivatalos.
-Rendben, Sebi.
-Mesélj magadról -kérte
-Rendben. Hát mit is mondhatnék..a családomat már ismered ugye
-Arra lennék kíváncsi, hogy hogy is vagytok ti tesók Kimivel -nézett érdeklődve rám
-Tudod az én anyukám és Kimi apja, aki az én apám is nem sokáig voltak együtt. Kimi anyukája és apa épp szakítottak egy kis időre mikor megismerte anyut. Körülbelül 1 hónapig voltak együtt, aztán apa visszament Kimi anyukájához. Anya csak később jött rá, hogy terhes..de tudta, hogy apának családja van, ezért nem szólt neki rólam. Öt éves voltam mikor először találkoztam apámmal. Akkor ismertem meg a családját is. Hirtelen lett két bátyám, és egy mostoha anyám...fura volt, de közben jó is. Sokat voltam náluk, és Paula is lányaként szeretett engem. Imádtam náluk lenni. A tesóimat is imádtam, főleg Kimit, rajongtam érte. Apuék szerint teljesen rá hasonlítok, ugyanolyan a személyiségünk...ezért is állt közelebb hozzám mint Rami, persze őt is szerettem, de Kimivel más volt a kapcsolatom, tudta, hogy mire gondolok, és ez fordítva is meg volt. Mikor elértem a lázadó korszakomat csakis rá hallgattam. Ő volt az az ember akinek nem mondtam ellent. Ő beszélt le a tetkóról, a piercingről, és a szexről is...végülis ő volt az aki felvilágosított, de azt is mondta, hogy ne siessem el, egy lány életében ez nagyon fontos dolog...és én csak néztem rá mikor ezeket mondta. Úgyhogy abbahagytam a balhéimat és igyekeztem a régi énemet élni, ami sikerült is.
-Huh, ez aztán érdekes történet. Nem hittem volna, hogy Kimi ilyen is tud lenni. Tudod velem is más, mint ahogy azt a külvilágnak mutatja, de azt hiszem melletted teljesen önmaga, nekem ez jött le.
-Hát igen, lehet -mosolyodtam el -Na de most te mesélj Sebi -kértem
-Oké. Heppenheimben születtem, van 2 nővérem egy egy kisöcsém. Imádom a családomat, számomra ők a legfontosabbak -mosolyodott el -De a nagy szerelmem a versenyzés, nem tudnék nélküle élni. Nem rég lett vége egy több éves kapcsolatomnak, most egyedül vagyok, de remélem nem sokáig lesz ez így.
-Megkérdezhetem, hogy  mi történt?
-Nem bírta már, hogy minden héten más országban versenyzem és alig van rá időm...végülis megértettem, csak fájt mikor elhagyott. De hiszem, hogy van olyan lány aki ezt elfogadja és boldoggá tesz. -miközben ezt mondta végig a szemembe nézett, és teljesen zavarba hozott...
Az este jól telt, azt hiszem egy kicsit megismertem az igazi Sebastian Vettelt...és meg kell mondanom, hogy tetszett, nagyon is....
-Köszönöm az estét, nagyon jól éreztem magam -mondtam már a szobám előtt
-Én is jól éreztem magam, remélem egyszer megismételhetjük -mosolygott rám aranyosan
-Sok sikert holnapra, és vigyázz magadra.
-Igyekszek -nevetett fel, majd komolyan nézett rám -Hát akkor jó éjszakát Lena -jött közelebb hozzám, mire nyeltem egyet. -Nagyon kedvellek Lena -már olyan közel volt hozzám, hogy szinte éreztem a leheletét a számon.  Már készült arra, hogy megcsókol, mikor kinyílt az ajtó velünk szemben.
-Khm, jó estét -támaszkodott az ajtónak Kimi
-Szia Kimi -távolodott el tőlem Sebi,
-Kimster, hát te mit keresel itt? -néztem rá karba tett kézzel
-Hallottam, hogy itt vagytok és gondoltam köszönök nektek -vigyorgott ránk,  ezzel is idegesítve -Sebas, neked már nem kellene feküdnöd? Holnap futam -megöllek Kimi, megöllek
-Öhm, de igen -nézett rá zavartan -Szia Lena, Kimi -köszönt el tőlünk majd ment a szobája felé
-Húgi, te is menj aludni -vigyorgott rám
-Ezért még kapsz Kimi -néztem rá, majd bementem a szobámba
El se hiszem, majdnem megcsókolt... De az én drága bátyám mindent tönkretett...Ezekkel a gondolatokkal feküdtem le aludni.
Szerencsére most nem aludtam el, és időben kiértem futamra. Szerencsét kívántam Kiminek, majd kedvenc edzőmmel együtt néztem a futamot.
Titkon Sebnek is szurkoltam, nagyon megkedveltem...
Kimi végül hetedik lett, az egész box örült a helyezésnek, nem rossz 2 év kihagyás után. Sebi második lett, neki is őrültem. Amíg Kimi interjúkat adott én a szállodában pakoltam. Elköszönt a csapattól, majd utánam jött, és indultunk is a magángépével Svájcba.
Későn érkeztünk meg, Kimi megmutatta a szobámat, majd be is dőltem az ágyba.

4 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Nagyon tetszik a történet, bár a bevezetésnél nagyon furcsálltam, hogy Kiminek van egy féltesója. Mondom, mit csinált már Matti a múltban? Nos, meg is van a válasz.
    Paula azért kicsit fura, hogy azonnal saját lányaként szerette, én biztos nem így éreznék a helyében, de ő tudja. :)
    Sebi milyen kis aranyos már, Kimi teljesen véletlenül, pont a "legjobbkor" érkezett.
    Nekem is van egy Kimis történetem, ahol az én főszereplőm is Kimi húga, de ott nem Seb lesz a választott(még elég kevés rész van meg belőle). Most egy kis szünetet tartok benne, de hamarosan folytatom, ha gondolod nézz be: matleenaraikkonen.blogspot.hu, ki is teszlek az olvasott cuccok közé. :)
    Várom a folytatást! :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszett :)
    Ismerem a blogodat, és imádom :D én is kiteszlek :)

    VálaszTörlés
  3. Szia.

    Nagyon tetszik a történet.És az a majdnem csók Seb És Lena között,Kimitől csúnya dolog volt hogy megzavarta őket :D.Kíváncsi vagyok hogy Mikor fog újra össze futni Sebbel.

    VálaszTörlés