2013. február 23., szombat

Előszó

A nevem Lena Sophia Räikkönen Weiss. 1991. augusztus 24-én születtem Németországban, Münchenben. Édesanyám nevelt fel, sokáig nem ismertem az apámat. Végül 5 éves koromban anya úgy döntött ideje megismernem, már nagyon nyaggattam ezért. Apám mellé két testvért is kaptam, két fiú testvért. Kimi 12 évvel, Rami pedig majdnem 14 évvel idősebb nálam. De a korkülönbség nem volt akadály, nagyon jól kijöttem velük, főleg Kimivel. Nagyon közel állt hozzám, ő volt az egyetlen aki képes volt jó belátásra bírni. Ramit is szerettem, de Kimivel más volt a kapcsolatom. Ahogy idősebb lettem úgy lett szorosabb a kapcsolatunk. Apával is nagyon jól kijöttem, és a feleségével is. Paula lányaként szeretett amiért hálás voltam neki. 18 évesen Mexikóba mentem egyetemre, épp a második évem utolsó napját öltöttem ott a Karácsonyi szünet előtt mikor csörgött a telefonom. Anya volt. Ő közölte velem, hogy apa meghalt...Sokkolt a hír. Alig kaptam vissza apát, és máris elvesztettem. Azonnal Espooba repültem, anya is ott várt. Mindenki össze volt törve, de főleg Kimi. Imádta aput, és az hogy ő elment nagyon megtörte. Bezárkózott a szobájába és senkivel se beszélt. Engem beengedett magához. Órákig ültünk egymás mellett csendben, végül egymást támogatva sírtunk. Sose láttam Kimit sírni. Ez a pillanat óta szorosabb volt a kapcsolatunk. Kimi az apámként viselkedett velem, sokszor idegesítő volt, de hagytam neki. Visszamentem Mexikóban folytatni a tanulmányaimat, de végül 2012-ben úgy döntöttem ott hagyom Mexikót. A döntésemben közrejátszott a szakításom is..de erről később. Most Kimihez tartok, ez lesz az első futama a visszatérése óta. Hozzáköltözök egy kis időre, aztán ki tudja, hogy mit hoz az élet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése