2013. április 20., szombat

Elnézést

Sziasztok! 

Bocsánat, hogy eddig nem jelentkeztem, sajnos elromlott a gépem, és nem tudtam új részt hozni. Most hoztam egy kis előzetest, az új részt legkésőbb jövőhét elején hozom, de elképzelhető, hogy még ezen a héten :) 

Na de itt az előzetes:


-Mindjár megyek –ordibáltam le. Tudtam, hogy majd megeszi az ideg, hiszen már 1 órája el akartunk indulni, csak én nem találtam meg azt a ruhámat amit kerestem. Imádok a drága tesóm agyára menni.
-Végree. Komolyan, olyan vagy mint egy menyasszony, azok készülődnek ennyi ideig.
-Kimi, ne stresszelj. A magángépeddel megyünk, nem késtük le a gépet –mosolyogtam rá, mire csak megforgatta a szemét és a csomagjaimmal együtt a kocsihoz ment. Én nevetve követtem.
 


Miután megérkeztünk Svájcban fogtunk egy taxit és hazaindultunk. Azonban mikor kiszálltunk a kocsiból észrevettük, hogy egy ismerős ember ül a ház lépcsőjén, de belül. Csakhogy oda olyanok tudnak bejutnak akiknek van kulcsuk a kapuhoz…vajon ki lehet a rejtélyes idegen??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése